maandag, augustus 08, 2011

Birmingham en Meliskerke

Woensdag vertrekken we naar Birmingham. Altijd weer spannend. Dit keer de 1e keer dat ik alleen maar hoef rond te kijken en niet hoef te werken. Nu ja, als je af en toe op de TeXui stand, werken wilt noemen... nee.
Zaterdag komen we terug en donderdag de 18e tot en met zaterdag de 20e ben ik op de kunstroute in Zoutelande/ Meliskerke.
Mijn werk is te zien op nr. 19(folder) De kleuterschool van Meliskerke, Burg. Adelaarstraat.
Dus wie niet naar Birmingham gaat, maar wel in de buurt van Zeeland is: van harte welkom. Ik denk ( of weet wel zeker ) dat het de moeite waard is om dat weekend naar Zeeland af te zakken. Wel rekening mee houden, dat op zondag alles gesloten is, dus ook de kunstroute dan niet meer is!

Jammer genoeg krijg ik de folder niet geplaatst, misschien lukt me dat nog voor die tijd, maar kijk maar op hun web site http://www.kunstroutezoutelande.nl/

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Ik weet niet of je nog leest voor je vertrekt? Maar ik wens julie veel succes met de tt van TeXui!
En natuurlijk ook fijne dagen om alles te bekijken!

 

View my page on stitchin fingers