maandag, juli 11, 2011

expositie bibliotheek Zundert/ Ziekenhuis

Het is weer een raar weekje geweest! Woensdag hebben Vera en ik de vitrines in Rucphen leeg gehaald en toen in Zundert weer ingericht met sieraden. Die zijn er te zien de komende 2 maanden. Daarna kreeg ik gelukkig weer heel veel inspiratie voor nieuw werk en ben gelijk begonnen aan 3 werken tegelijk!
Ik was heerlijk bezig. Vrijdag stond ik op met pijn aan mijn linker arm. Oh jee, weer teveel tegelijk gedaan, was mijn gedachte en gewoon lekker door gegaan.
Onder het avond eten koken werd ik niet lekker. Pijn op mijn borst, misselijk enz. Ik ga op een stoel zitten en zeg tegen mijn DH dat hij even de huisartsenpost moet bellen voor een afspraak. Ja hoor....10 min. later staat er een ambulance met gillende sirenes voor de deur! Gelukkig mochten de toeters en bellen eraf, maar ik moest mee voor de zekerheid. 1 dag en nacht aan de hartbewaking gelegen, maar er is gelukkig niets gevonden. Gisteren middag mocht ik weer naar huis. Hebben we dat ook weer meegemaakt!!.

Hieronder de foto's van de vitrines.







4 opmerkingen:

Suus zei

Joh was dat even schrikken voor je familie. Gelukkig is het goed afgelopen. Je sieraden komen erg mooi uit in de vitrines, worden vast goed verkocht. Veel succes. En eh misschien de volgende keer toch iets beter luisteren naar je lichaam. ( Lief bedoeld hoor)Gr Suze

christina zei

Beter te vaak dan te laat in het ziekenhuis he. Maar ik kan me voorstellen dat jullie zijn geschrokken.

Die vitrines zijn prachtig geworden.

Sonja Thalen zei

Dat was schrikken, gelukkig niets ernstigs ;)

Hannie de Beer zei

Dat was zeker even schrikken. Maar gelukkig goed afgelopen! Een waarschuwing?
Misschien toch een beetje teveel hooi op votk genomen?
Maar de sieraden zijn prachtig!
Ik wens je succes en een paar fijne dagen in Birmingham.

 

View my page on stitchin fingers