donderdag, februari 17, 2011

Vijfhuizen

De expo in Vijfhuizen was erg gezellig en druk.We hadden weer veel bekijks en ook Vera had het behoorlijk druk. Gelukkig was het rond etenstijd en na 4 uur wat rustiger, zodat we ook even een rondje konden maken. We hebben weer veel bekenden gezien en gesproken. En natuurlijk weer veel nieuwe mensen ontmoet. Ik moest even een paar dagen bijkomen......

Hieronder onze stand. Het linker gedeelte is Jacqueline's werk. Het rechter gedeelte is mijn werk.
 En dan onze trotse dochter Vera in haar stand.

2 opmerkingen:

Sonja Thalen zei

Leuk je weer eens gesproken te hebben,succes met de zaak van jullie dochter Vera.

Corryna zei

Wat mooi om te zien! Jammer dat ik niet kon komen kijken. Staan jullie ook in Zwolle dit weekend? Daar ga ik wel naar toe.

Je dochter staat er inderdaad trots bij. Het moet mooi zijn om je kind zo te zien stralen tussen al die verf; haar nieuw gekozen richting.

Ik ben wel benieuwd hoe het met Jacqueline gaat. Was zij mee?

 

View my page on stitchin fingers