dinsdag, juli 06, 2010

Marmeren / marbling

Vandaag was de laatste lesdag van het seizoen. Uiteraard werd de vraag gesteld waarom ik niet blog. Makkelijk zat. De grote werken die ik de afgelopen maanden gemaakt heb, zijn allemaal voor exposities en dan mogen ze nog niet op het net getoond worden.
Maar ik heb ook een heleboel ander werk gemaakt. Vanaf vandaag zal ik de foto's laten zien.
Komende zondag is nog een geweldige dag ( zie uitnodiging)
Maar eerst wat werk van vandaag:
Deze foto's zijn de werken van Mieke, Ine en Lies.

Today was the last day of the season: marbling.And of course the question came: why don't you bloging anymore?
Simple...the works i've made were for exhibisions, so I can't show them. But i've made a lot more. I'll show you in the next days.
First the pictures of the students Ine, Mieke and Lies.








En deze laatste werken zijn van mij. Deze kleur was nog over.
Morgen weer verder....

From the leftovers I made these.


3 opmerkingen:

Suus zei

Wat mooi Annette en wat een prachtige kleuren. Misschien een domme vraag maar hebben jullie dat op stof gedaan?
Gr, Suze

Hannie de Beer zei

Wat een prachtige resultaten Annette! Ik heb het wel eens op papier gedaan het marmeren,maar op stof is het nog mooier!

Corryna zei

Prachtig Annette. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar ik heb altijd met verwondering gekeken naar hoe mensen dit doen en naar het resultaat.

 

View my page on stitchin fingers